Pengalaman Shopping di Shopee (Pencas Smartphone) - Yana SSurianah Blog

Latest

Thursday 19 December 2019

Pengalaman Shopping di Shopee (Pencas Smartphone)



Assalammualaikum....Hollaaa!!

Kita beli barang murah atau mahal itu adalah kehendak kita. Yang penting kita ON ja untuk guna !! ^_^

Isnin lalu suami beli pencas phone di shopee,sampai kemarin(khamis) di pejabat pos dan kita baru ambil hari ni. Satu untuk suami dan satu untuk aku, pencas untuk telfon android.

Cara Pembungkusan dia pun ok ja, guna kotak

Kedua-duanya bungkusan dalam keadaan baik

Taraaa!!!...macam ni la isi dia.

Boleh di tanggalkan kaki soket tu, aku panggil kaki ja. Lupa dah nama dia.

Kamu pasang macam ni ja.


Tak tergambar pula USB. Jangan risau ada USB sekali, boleh tengok gambar 4

Kalau kamu mau beli pencas ni, boleh beli di kedai yang aku letak gambar di bawah ni. Penghantaran kejap ja, aku dari Sabah tu yang ada lama sikit. Di hantar guna pos laju dari semenanjung Malaysia.
Harga 

Okey!!! ni saja perkongsian beli-beli hari ni, jumpa lagi di lain post. Eh!! kalau kamu membeli secara online jangan lupa membeli di shopee melalui Shopback sebab nanti kamu dapat cashback atau duit. Boleh tengok cerita lanjut aku di sini (Membeli di Shopee melalui Shopback, tapi Dapat Cashback)

Okey Bye!!

No comments:

Post a Comment