4 Sunscreen Wardah Jadi Pilihan Terbaik Untuk Kulit Anda. - Yana SSurianah Blog

Latest

Monday 13 March 2023

4 Sunscreen Wardah Jadi Pilihan Terbaik Untuk Kulit Anda.


Korang tau tak? Kulit yang terdedah pada cahaya matahari boleh menyebabkan kulit kita ni jadi kusam, terbakar, hiperpigmentasi dan juga penuaan pramatang? Sinaran matahari adalah sumber UVA, UVB dan juga cahaya biru yang menyebabkan kesan tersebut pada kulit. Untuk mengatasinya, kita memerlukan UV Shield untuk melindungi daripada pendedahan kepada sinaran ini, supaya kulit kekal sihat. 


Wardah ni mempunyai 4 UV Shiled Series, iaitu :
  1. Wardah UV Shield Essential Sunscreen Gel, untuk di pakai setiap hari semasa indoor atau di di rumah/pejabat.
  2. Guna Wardah UV Shield Aqua Fresh Essence Untuk aktiviti luar rumah.
  3. Elok guna Wardah UV Shield Active Protection Serum, untuk ketika aktiviti bersenam atau berenang.
  4. Sentiasa bawa Wardah UV Shield Light Matte Sun Stick, jika banyak melancong dan perlukan sentuhan make up. 

UV SHIELD LIGHT MATTE SUN STICK SPF 50 PA++


Didatangkan dengan SPF 50 PA+++ Boleh digunakan sebagai primer mekap Ringan dan matte 0% alkohol Tiada whitecast Boleh disapu semula di atas solekan!. Juga dalam bentuk stick.

UV Shield yang ni kita boleh Re-applay pada wajah dengan mudah, hanya sapu ke muka, ringkas dan tidak akan merosakkan solekan kita pun! Wardah UV Shield Light Matte Sun Stick ni berfungsi sebagai 3 dalam 1, yang sebagai serum, boleh menjadi primer, dan melindungi kulit kita dengan SPF 50 PA++++.

Bagi kamu yang sukakan rutin ringkas, kamu patut mencuba Wardah UV Shield Light Matte Sun Stick dengan infused serum dan SPF 50 PA++++.

HARGA : RM29.80 

UV SHIELD ACTIVE PROTECTION SERUM SPF 50 PA++


Wardah UV Shield yang ni pula didatangkan dengan Active Protection Serum, pelindung matahari dengan perlindungan sehingga 98% daripada SPF 50 PA+++ ini diformulasikan untuk kalis air supaya kita boleh menggunakannya untuk aktiviti luar seperti berenang atau bersenam. Walaupun kalis air, pelindung matahari ini mempunyai tekstur ringan yang tidak menyumbat pori-pori.

HARGA : RM23.90

UV SHIELD AQUA FRESH ESSENCE SPF 50 PA++


Aquafused Technology dan Bisabolol juga merupakan dua bahan dalam UV Shield Aqua Fresh Essence yang boleh melembapkan kulit dan membantu mengurangkan kemerahan pada wajah!, yang mempunyai kulit jenis kering sangat sesuai juga dengan UV Shield yang ni.

Wardah UV Shield Aqua Fresh Essence melindungi kulit kita sehingga 98% daripada UVA/B, Cahaya Biru dan pencemaran dengan SPF 50 PA+++. Dengan tekstur berair, ia memberikan kulit kita ni kesan penghidratan dan sensasi yang menenangkan. Dan tentunya ia tidak mengandungi alkohol!

HARGA : RM17.90

UV SHIELD ESSENTIAL SUNSCREEN GEL SPF 50 PA++


Kalau nak pakai setiap hari atau untuk di dalam rumah yang ni sangat sesuai untuk korang.

Diperkaya dengan SPF 30 PA+++ yang melindungi kulit kita sehingga 97%! Formula teksturnya  yang ringan pula menjadikannya cepat meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan rasa melekit. Mengandungi Vitamin E dan Pro Vit B5 yang meningkatkan nutrisi kulit anda.

HARGA : RM13.00

CARA MEMBELI PRODUK WARDAH DI SHOPEE

Kalau beli di Shopee selalu Wardah buat promosi, jadi kita akan dapat Sunscreen ni dengan harga lebih jimat, sambil tu kita juga boleh dapat kan produk wardah yang lain. Contohnya Skincare seperti pembersih muka, cream muka dan lain-lain. Nak make-up atau gincu pun boleh.



1. Pergi ke Akaun Shopee : Wardah Official Store 
2. Klik Categories, dan Pilih UV Shield
3. Pilih Sunscreen Wardah yang kamu perlukan, kemudian buat bayaran seperti biasa.

LAMAN SOSIAL
Instagram : wardahbeauty_my

Jangan lupa, di tiktok pun Wardah ada buat promosi, jimat sangattttt!! ^_^
 
Happy Shopping korang ^_^ byeeee....

https://www.tiktok.com/@elderberryyana/video/7216595779945843974?_r=1&_t=8bCtj3uFtaC

No comments:

Post a Comment