Kembali Bertugas di Makmal Sains. - Yana SSurianah Blog

Latest

Sunday 3 July 2022

Kembali Bertugas di Makmal Sains.

04.07.2022

Alhamdulillah... aku kembali semula bertugas di Makmal sains, makmal sains sekolah. Tempat aku bertugas ni ada 4 Makmal sains, iaitu Makmal Kimia, Makmal Biologi, Makmal Fizik dan Makmal Sains biasa. Aku panggil makmak sains biasa saja, apa pula nama lain ar? ^_^

Aku ambil keputusan untuk handle Makmal Biologi, mungkin sebab minat dengan biologi. Semoga semangat berterusan dan berusaha menjalankan tanggungjawab sebaik mungkin. Makmal sains yang lain kawan-kawan lain yang jaga.

Lebih kurang 5 Tahun 6 bulan aku tinggalkan tugas di makmal sains ni, semoga ada sinar kebaikan dan lebih cerah selepas ni, untuk semua orang.

Semoga di permudahkan urusan seterusnya. insyaAllah. Aamiin

No comments:

Post a Comment