Pengalaman Shopping di Shopee (Watercolor Paper & Water Pen). - Yana SSurianah Blog

Latest

Thursday 5 December 2019

Pengalaman Shopping di Shopee (Watercolor Paper & Water Pen).


Naaahhh..!! tengok bungkusannya elok sangat kan... kemasss!!

Assalammualaikum...

Drawing Paper dan water pen ni untuk lukisan watercolor, saja-saja mau mencuba dan try, tapi sampai sekarang belum lagi mencuba lukis...^_^. Sebab seperti tak ada masa yang lama sikit mau cuba lukis. setakat masa sejam bagi aku macam tak cukup pula.

Kita bukan pandai melukis, cuma sekadar suka-suka menconteng !! ^_^

Aku beli pada 19.11.2019 dan kedai ni pos barang ni pada 20.11.2019. Dan sampai ke tangan aku pada 28.11.2019.  Dalam 8 hari juga la baru sampai ke tangan aku. 

Barang ni ABX yang hantar...kira cepat juga la sampai, lagi pun barang ni dari China.

Dalaman pula di bungkus dengan buble wrap!!!.... rapi sungguh !!.


Dannn!! elok saja drawing paper, masih dalam keadaan elok!!
tanpa ragu-ragu aku beri 5 star untuk seller ni.

Yang ni water pen, aku beli ni sebab nampak anak buah aku melukis anime dia dengan pen ni,  bagus ke guna pen ni?? Lukisan nampak okey ke?? Tengok Instagram @illafr0742 ada banyak lukisan dia kat situ.

Korang hanya perlu isi air pada pen ni, rasa nya boleh juga di gunakan untuk lukisan yang guna watercolor pensil. Sorry tau aku belum cuba guna lagi. Anak buah aku tu yang guna benda ni.. jangan lupa tengok hasil lukisan kat instagram dia.


Watercolor Paper 300gsm, tebal okey !!

Tebal dan titik air tak menambusi kertas ni !!

KEDAI MENJUAL WATER COLOR & WATER PEN DI SHOPEE

Ni kedai tempat aku beli tu, macam-macam ada....^_^
Link Water Pen

Link Water Color Paper
https://bit.ly/385SvzX



oKey !!..jangan lupa Follow ^_^..Byee

No comments:

Post a Comment